Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd, hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?

Gick jättebra att jobba natten, man hinner ju rätt mycket de där timmarna, körde lite städning och det var första natten som jag till och med var pigg mellan 03-05 som är den värsta tiden att hålla sig vaken på, så det är great att kunna göra nytta samtidigt som man underlättar vakenheten för sig själv =)

Efter nattpasset åkte jag till Helex my love, körde 90 min Cross, sen fick benen sig en omgång, även mage och rygg, sen kom Tessan och träna men då var jag i princip klar, men gjorde henne sällskap, vi började skratta när en söt tant tittade på oss i omklädningsrummet, förstår att hon tittade för vi strechade på golvet där =)

Home sweet home, där blev det dusch och mat och självklart ville kärleksvampyren få sitt gosbehov tillfredsställt..så det är fixat, nu har hon haft lite dampattacker här hemma så snart är hon väl laddad för mer gos...

Har kollat Idol och njutit, verkligen älskar det, många unika röster, jag är ju stormförtjust i Linda Eriksson och den där Mikaela som brottades =) sen dregglar jag lätt över Andreas Carlsson, vilka ögon karln har... :P



Nästa vecka blir det Himlabadet =) LÄNGTAR som ett litet barn =), kommer springa och leka av mig som en tok där, älskar ju sånt ja =)

Kryssningen den 12-13/10 kommer också bli grym =)

Nej nu ni blir säng för min del, har dubbelpass imorgon, först på Granis och sen till Skönsmohuset, need to sleep then... sov gott och tack för en härlig dag ni som varit med och medverkat i den aktivt eller inte =)

Michaela, jag är som jag är men inte sämre än att jag kan förändras och förbättras :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0