Vi blundar fast vi ser....

" Poesi har ingen plats i ett hjärta som har krympt
Och jag är ung och jag är stark
Men jag känner mig gammal och trött
Och min eld har fått näring
Men det finns ingen glöd, nej
Bara en längtan till dig – å, vem du nu är
Till dig – å, vem du nu är "

Vilken full rulle det varit under denna dag, så galet bra, började med en kanondag på jobbet, idag kan vi snacka om samarbete och givande gemenskap, arbetsglädje, tänk att kunna sitta ner allihopa fika, prata och umgås en stund efter ett fint samarbete, det är ju så det ska vara....

Efter jobbet åkta jag med Charlotte hem och myste med hennes familj, blev bjuden på middag där, hur gott som helst, älgkött är KUNG =), sen mötte vi upp Tessan och körde och hämtade Ylva, sen var det inredningsparty som gällde, hur kul som helst, finns ju så sjukt fina saker, trevligt också att bara umgås lite också...

Ja och sen blev det jag som körde hem från landet =), sen var jag och Tessan och övningskörde en hel del, riktigt bra att få göra det, vi tränade start i backe uppe på södermalms branta backar, blev mycket garv i början men framför allt när Tessan tyckte jag skulle göra en u-sväng, blev ju helt tokigt men det gick ju, bra att vi kommit igång nu så jag kan fixa körkortet inom en snar framtid, det går faktiskt bättre och bättre, lätt att glömma var ifrån man började, man ställer sjuka krav på sig själv, helst skulle man vilja vara felfri redan från början =)

Vill sända en tanke till Maggan W, tänker på dig och hoppas allt ska bli bra! <3

Ska upp tidigt imorgon och jobba så nu blir det säng för min del, vore toppen om man somnade typ på en gång eller ja jag är inte så kräsen, bara jag somnar =)

Nu har jag tuggat i mig en stor vitlöksklyfta så jag hoppas jag slipper halsontet imorgon, annars ska jag både få ha ont och ha dålig andedräkt, inte okej (hahaha Syrrans uttryck är verkligen okej, like it)..inse att jag vägrar bli sjuk, det finns inte på mitt schema, så är det punkt slut!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0