I need go be me

Så sjukt länge sedan, men jag behöver hitta tillbaka, lite mer till hon jag glömt bort..   nu pratar jag inte om egentid och självförverkligande, utan om att Bara vara Michaela, nothing more,  nothing less....
 
Har sal åt ork och motivation, känt mig allt, sårbar, orkeslös.... fast i ett tillstånd jag ej vill befinna mig i..
Jag har det grymt bra, ett lyckligt liv men jag känner mig ibland så vilsen , så rädd, så osäker, det förstör... Jag tvivlar på många saker, det är ärligt,  det är sant, jag vet inte varför, det bara är så...
 
Jag är tacksam för allt jag har... bara jag som ibland tappar bort mig själv..
Ledsen  om jag sårar mina närmaste, men jag är inte större än mina svagheter...
 
Ibland känns inte livet lätt bara för att jag är lyckligt lottad.. det är den nakna sanningen...
 
Jag vill skriva, känna, formulera, fundera...
Jag vill vara jag, osäker eller ej....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0